Inloggen

Razendsnelle levering

Altijd de beste prijs

Veilig & vertrouwd

Persoonlijk advies

De beste kantoorinrichter van Nederland

Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Indien u een klacht heeft kunt u mailen naar info@gzonline.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op de website van de Europese Commissie. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen